در حال نمایش 16 نتیجه

نمایش 50 20

پرده آماده کتان پتینه یک نوع پرده شیک است که به صورت آماده به فروش می‌رسد و نیاز به دوخت و سفارش خاصی ندارد. این نوع پرده به همراه حلقه‌هایی که برای نصب آسان به آن متصل شده‌اند، عرضه می‌شود. پرده کتان پتینه معمولاً از جنس کتان پتینه تهیه می‌شوند که یک نوع پارچه نرم  است.

از ویژگی‌های مهم پرده‌های آماده پتینه می‌توان به سهولت نصب، استفاده راحت و زیبایی ظاهری آن­ها اشاره کرد. با توجه به اینکه این پرده کتان آماده است، شما نیازی به دوخت و تنظیم ابعاد خاص برای آن­ ندارید؛ فقط کافی است پرده آماده کتان را در محل مناسب نصب کرده و از زیبایی و کاربرد آن لذت برید.

پرده‌ آماده کتان پتینه معمولاً در انواع مختلفی از طرح‌ها، رنگ‌ها و ابعاد مختلف موجود هستند؛ بنابراین می‌توانید بر اساس سلیقه و نیازهای دکوراسیونی خود پرده‌ای را انتخاب کنید که به بهترین شکل با فضای خانه‌تان هماهنگ باشد.

طرح پرده‌ آماده کتان پتینه چیست؟

طرح پتینه به عنوان یک طرح اضافی در پارچه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تزئین پارچه‌ها عموما از الگوهای کلاسیک و مدرن الهام گرفته می­شود. از آنجا که طرح پتینه از الگوهای کلاسیک و مدرن استفاده می‌کند، می‌تواند به دکوراسیون‌های کلاسیک و سنتی جلوه شیک و زیبایی بدهد؛ همچنین طرح پتینه به عنوان یک انتخاب برای دکوراسیون مدرن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. پرده کتان پتینه با تنوع رنگی و طرح‌های مختلفی که دارد، می‌تواند به فضای داخلی حس زندگی و جلوه‌ خاصی بدهد.

ویژگی های پرده آماده کتان پتینه

این پرده‌ آماده از جنس کتان گارنت پتینه ترکیه‌ای، که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی دارد ساخته شده‌ است. هر بسته پرده شیک کتان شامل یک عدد پرده دوخته شده آماده است. این امر نصب پرده را بسیار آسان می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته پرده آماده کتان این است که نیازی به آستر پشت پرده ندارند. دوخت آن­ها از نوع پانچ بوده و اندازه آن­ها به عرض 140 سانتیمتر و ارتفاع 280 سانتیمتر می‌رسد.

پرده اتاق نشیمن کتان در حالت چین دار نیز پوشش دهی مناسبی دارد؛ به این ترتیب در حالت کم چین 80 سانتیمتر و در حالت پر چین 50 سانتیمتر از فضای پنجره را پوشش می‌دهند. همچنین پرده مدرن پتینه در برابر شستشو مقاوم هستند و بدون نیاز به سرب پایین پرده نصب می‌شوند.

پرده آماده کتان پتینه

کاربرد پرده آماده کتان پتینه

پرده کتان آماده در خانه و محل کار کاربرد دارد و می­تواند به عنوان یک انتخاب مناسب برای پوشاندن پنجره‌ها و دیزاین دکوراسیون مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید با کاربردهای اصلی پرده کتان آماده در خانه و محل کار آشنا شوید:

  • کنترل نور: پرده کتان آماده، می‌تواند نور خورشید را تنظیم کند و از تابش مستقیم آن جلوگیری نماید. این ویژگی به خصوص در مناطقی با آفتاب زیاد مفید است و می‌تواند از گرم شدن بیش از حد محیط داخل جلوگیری کند.
  • تزئین و زیباسازی: پرده کتان پتینه با طراحی‌های مختلف، رنگ‌ها و الگوهای ویژه، به دکوراسیون داخلی شما زیبایی و طراوت اضافه می‌کند. انتخاب یک پرده آماده با رنگ‌ها و الگوهایی که با دیگر عناصر داخلی مطابقت داشته باشد، محیط را زیباتر خواهد ساخت.
  • کاهش صدا: نصب پرده کتان به عنوان یک لایه اضافی در مقابل پنجره‌ها می‌تواند صداهای بیرونی را جذب کند و از ورود صداهای ناخواسته به محیط داخلی جلوگیری نماید.
  • حریم خصوصی: اگر به حفظ حریم خصوصی در محیط خود اهمیت می‌دهید، پرده‌ آماده کتان پتینه می‌تواند گزینه مناسبی باشد. استفاده از این پرده به عنوان یک پوشش مناسب برای پنجره‌ها و درب‌ها، از دید افراد بیرونی جلوگیری خواهد کرد.

در نهایت، انتخاب پرده آماده برای خانه و محل کار به سلیقه، نیازهای حریم خصوصی، نورپردازی و دکوراسیون محیط  شما بستگی دارد.

دلیل محبوبیت پرده آماده کتان پتینه

پرده طرح­دار پتینه یک گزینه عالی برای دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف هستند. این پرده‌ها با مزایایی همچون نصب آسان و سریع، تنوع در رنگ و طرح، سازگاری با انواع پنجره و توانایی ترکیب دو یا چند رنگ، به طور گسترده در بازار مورد استفاده قرار می‌گیرند. پرده کتان پتینه به آسانی می‌تواند دکوراسیون اتاق‌های خواب، سالن پذیرایی و حتی اتاق کودک را تغییر دهد. پرده طرح دار پتینه از مواد قابل شستشویی ساخته شده­اند‌؛ همین موضوع نگهداری و شسشتو آن­ها را آسان ساخته است. وزن کم و انعطاف‌پذیری بالا پرده بافت کتان، حمل و نقل راحتی را فراهم می‌کند. با توجه به این موارد می­توان ادعا کرد که پرده کتان ریزبافت و پتینه برای سبک‌ها و سلیقه‌های مختلف مناسب است و انتخاب ایده­آل برای تزئین فضای خانه می‌باشد.

جدیدترین پرده کتان در رنگ های متنوع

پرده‌های کتان با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید می­شوند؛ به همین دلیل می‌توانند یکی از گزینه‌های عالی برای تزیین منزل باشند. پرده‌های مدل پتینه با روش پانچی دوخته می‌شوند؛ این موضوع نصب آن­ها را بسیار آسان کرده و جذابیت خاصی به دیزاین داخلی منزل اضافه می‌کند. اگر می‌خواهید محصولات دیگری از فروشگاه پرده ترابیان را مشاهده کنید، می‌توانید به بخش محصولات ما مراجعه کنید. اینجا می‌توانید انواع مختلفی از پرده‌ را بیابید که به دیزاین داخلی منزلتان جلوه و جذابیت بیشتری بدهند.

شستشوی پرده کتان با دست

قبل از شستشوی پرده کتان آماده با دست، ابتدا باید گرد و غبار را از آن پاک کنید. برای انجام این کار می‌توانید پرده را بتکانید تا غبارها جدا شوند یا از جاروبرقی استفاده کنید تا هیچ ذره‌ای از غبار روی آن باقی نماند.

سپس پرده را در یک تشت حاوی آب گرم قرار دهید و اجازه دهید به مدت ۱۵ دقیقه در آب بماند. مقدار کمی پودر لباسشویی را به آب اضافه کنید. توجه داشته باشید که نیازی به پیچاندن یا فشار دادن پرده در آب نیست.

حالا پرده را هر بار با دقت از آب خارج کرده و مجدداً در آب ولرم قرار دهید. سپس آن را با آب گرم بشویید تا مواد باقیمانده روی آن از بین برود. به منظور جلوگیری از چروک‌های زیاد در پرده، باید آن را سریعاً در محل نصب خود آویزان کنید و تا زمانی که مرطوب است، آن را با اتو صاف کنید.

با انجام این مراحل، پرده کتان شما تازه و تمیز شده و مجددا برای نصب آماده خواهد شد.

شستشوی پرده کتان در لباسشویی

شستشوی پرده کتان پتینه در لباسشویی به شما کمک می­کند تا پرده‌ آماده خود را به راحتی و به بدون آسیب رساندن تمیز کنید. این روش معمولاً مناسب است؛ اما باید موارد زیر را رعایت کنید:

  1. بررسی برچسب: ابتدا باید برچسب پرده را برای دستورالعمل‌های ویژه شستشو بررسی کنید. اگر شست‌وشو پرده کتان با ماشین لباسشویی مانعی نداشت این کار را ادامه دهید؛ در غیر اینصورت برای شستشو پرده پتینه از دست استفاده کنید.
  2. تنظیمات لباسشویی: پرده‌های کتان پتینه باید در حالت ملایم و با آب سرد یا آب ولرم شسته شود؛ پس با توجه به این موضوع برنامه ماشین لباسشویی را در حالت ملایم یا دستی انتخاب کرده و دمای آب را تا حداکثر 30 درجه سانتی‌گراد یا بر اساس دستورالعمل برچسب تنظیم نمایید.
  3. استفاده از مایع شوینده مناسب: برای شستشوی پرده کتان، از مایع شوینده ملایم و مطمئن مناسب استفاده کنید. بهتر است از مواد نرم‌کننده استفاده نشود.
  4. خشک کردن مناسب: پس از شستشو، پرده‌ها را به آرامی از لباسشویی خارج کنید و به صورت ملایم خشک کنید. تا حدامکان از خشک‌کن با دور کم استفاده کنید. همچنین می­توانید پرده‌ها را به صورت طبیعی در آفتاب خشک نمایید.

نکته: در صورت وجود لکه‌های مشکل‌تر، آن را به خشکشویی بدهید و از مواد شوینده قوی مثل وایتکس برای لکه‌زدایی استفاده نکنید.

خرید پرده کتان پتینه

اگر به دنبال پرده طرح پتینه هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید این نوع از پرده را به صورت آنلاین و از طریق همین سایت انجام دهید. فروشگاه پرده ترابیان با بیش از 20 سال تجربه، انواع پرده‌های آماده با تنوع در رنگبندی و نوع پارچه را ارائه می‌دهد. تمام محصولات ما با کیفیت بالا و قیمت مناسبی عرضه می‌شوند. با جستجو در سایت ما می­توانید انواع پرده کتان از پرده‌های طرحدار گلدار تا پرده‌های یک‌رنگ را پیدا کنید و به آسانی خریداری نمایید.