در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 50 20

پرده آماده حریر شاین، پرده‌ای زیبا، سبک و درخشان است که در بافت آن، از طراحی‌های ظریف استفاده شده است. این پرده‌ها به صورت آماده عرضه می‌شوند و برای نصب در فضاهای مختلف از جمله اتاق خواب، نشیمنگاه و اتاق ناهارخوری مناسب هستند. این پرده‌ آماده حریر با طراحی‌های متنوع و خصوصیت‌های منحصربه‌فرد، نه‌تنها زیبایی و شکوه به فضا می‌بخشند، بلکه با ترکیب نخ مونوفیلامنت و نخ شاین، امکان تنظیم نور را فراهم کرده و از ورود نور آزاردهنده به داخل منزل جلوگیری می‌کند. از مزیت‌های این پرده‌ها می‌توان به نصب آسان و توانایی تنظیم نور اتاق‌های مختلف اشاره کرد.

پارچه پرده آماده حریر شاین

پارچه مورد استفاده برای پرده حریر شاین، از ترکیب نخ مونوفیلامنت و نخ شاین تشکیل شده است. جنس این پرده طوری است که به‌طور همزمان نور را به داخل منزل منتقل می­کند و از دیده شدن فضای داخلی اتاق، از پنجره‌های مشرف جلوگیری می­نماید. این نوع پارچه حریر با چهار گزینه رنگی مختلف عرضه می‌شود، که امکان استفاده در اتاق‌های خواب را ممکن می‌سازد. کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب، این محصول را به یکی از گزینه‌های برتر تبدیل کرده است. با خرید پرده آماده حریر شاین می‌توانید به زیبایی و کارایی داخلی فضا منزل بیفزایید.

ویژگی های پرده آماده حریر شاین

یکی از ویژگی‌های بارز پرده‌های حریر، نازکی آن‌ها و در نتیجه، پخش نور در فضای داخلی است؛ بنابراین می‌توانید از این پرده آماده در خانه‌های کوچک، اتاق‌ کار، آشپزخانه و موارد مشابه استفاده کنید تا نور کافی در محیط ایجاد شود. شفافیت خاص پرده‌های حریر شاین باعث می‌شود که آن‌ها گزینه‌ مناسبی برای سالن‌های پذیرایی در خانه‌های مدرن باشند. این پرده‌ها به دلیل برخورداری از ظاهر ساده، درخشندگی و شاین خاص، می‌توانند محیط منزل شما را شیک و زیباتر بسازند.

روش نصب پرده آماده حریر شاین

پرده‌های حریر شاین به عنوان لایه دوم تزئینی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این حالت ابتدا یک آستر به عنوان لایه اول قرار داده می‌شود و پرده آماده حریر شاین به عنوان لایه دوم روی آن قرار می‌گیرد. با این روش می­توانید از پرده حریر خود در برابر اشعه‌های خورشید و هر گونه پوسیدگی و تغییر رنگ محافظت نمایید. در این صورت جلوه‌ زیبای پرده حفظ شده و نور به صورت مناسب وارد فضا می‌شود.

لازم به ذکر است که با وجود نازکی و ظریفی که پرده‌های حریر شاین دارند، دید بیرونی به داخل فضا بسیار کم است؛ به همین دلیل اگر نیاز به یک پرده زیبا و در عین حال با نور فراوان در فضای داخلی دارید، پرده‌های حریر شاین گزینه‌ ایده‌آلی برای شما خواهند بود.

پرده آماده حریر شاین

انواع پارچه ها برای پرده آماده حریر

برای دوخت پرده‌های آماده از انواع مختلفی از پارچه­های حریر استفاده می­شود که هر یک دارای ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود هستند. انواع پارچه­های حریر عبارتند از:

  • حریر شیشه‌ای: این نوع پارچه نازک‌ترین مدل حریر است و به خوبی نور را عبور داده و ممکن است که اشیا از پشت پرده دیده شود. از این پارچه در فضاهایی که نیاز به نور فراوان استاستفاده می‌شود.
  • حریر ساده: این نوع پارچه کمی نازک‌تر از حریر شیشه‌ای است و دید بیرونی را کمی کاهش می‌دهد. به‌طور معمول در مکان‌هایی که حفظ حریم شخصی مهم است؛ اما به نور طبیعی هم مورد نیاز دارید، مثل اتاق‌های نشیمن یا خواب استفاده می‌شود.
  • حریرشاین: این نوع پارچه دارای سطحی درخشان است که نور را به زیبایی منعکس می‌کند. از این پارچه‌ها برای دوخت انواع پرده مناسب پذیرایی، نشیمن یا اتاق‌های مهم استفاده می‌شود.
  • حریر آبرنگی: این پارچه‌ها دارای رنگ‌های متنوعی هستند و نور را کمی کاهش می‌دهند. به‌طور معمول در فضاهایی که نیاز به داشتن پرده‌ای با جلوه رنگی و زیبا دارید، مثل اتاق‌های کودکان یا نشیمن، استفاده می‌شوند.
  • حریر نازلی: این نوع پارچه دارای ضخامت بیشتری است و دید بیرونی را به‌طور معنا‌داری کاهش می‌دهد. پرده آماده حریر نازلی را می­توانید در فضاهای مهم و اصولی مثل اتاق نشیمن، ناهارخوری یا اتاق کار استفاده کنید.

انواع پرده‌های حریر آماده شاین

امروزه انواع پرده‌ها در مدل‌ها و طراحی‌های مختلف تولید می‌شوند. انتخاب مدل پرده معمولا به کارایی و سلیقه مشتری بستگی دارد. در ادامه انواع پرده­های آماده حریر شاین را معرفی می­کنیم:

  • پرده پانچ حریر شاین: نام این مدل به دلیل نوع نصب آن بر چوب پرده انتخاب شده است. در این مدل پرده با استفاده از پانچ‌های بزرگ به چوب پرده متصل می‌شود.
  • پرده پیلی دار حریر شاین: در این مدل عموماً از پارچه حریر استفاده می‌شود. پرده پیلی دار با انواع دکوراسیون‌ها متناسب است و می‌توان آن را در فضاهای مختلف استفاده کرد.
  • پرده والان دار حریر شاین: این مدل معمولاً برای دکوراسیون‌های کلاسیک انتخاب می‌شود. والان به شالی گفته می‌شود که روی پرده معمولی قرار می‌گیرد. از پارچه حریر می‌توان برای ساخت پرده والان دار استفاده کرد؛ همچنین می­توان پارچه حریر را به صورت والان دوخت که به‌خوبی برای اتاق‌های خواب و آشپزخانه متناسب است.

نکات مهم هنگام خرید پرده حریر شاین

یکی از نکات اساسی هنگام خرید پرده‌های حریر شاین، توجه به تطابق رنگ با دیگر عناصر داخلی فضا است. بررسی رنگ‌ دیوارها، فرش، پارکت و سایر وسایل داخل منزل بسیار مهم است. در خانه‌های مینیمال با رنگ‌های روشن و خنثی می‌توانید هماهنگی بین پرده و دیگر وسایل داخلی را ایجاد کنید و از تداخل رنگ‌های بی‌ارتباط جلوگیری نمایید.

توجه به ابعاد درست فضا و پنجره‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین توصیه می­کنیم قبل از خرید اندازه‌ دقیق محل نصب پرده رامحاسبه کنید تا از انتخاب اشتباه یا اندازه‌گیری نادرست جلوگیری نمایید.

قیمت پرده آماده حریر

قیمت پرده آماده حریر نسبت به سایر انواع پرده‌ها به مراتب مناسب‌تر و اقتصادی‌تر است. ارتباط مستقیمی بین کیفیت پارچه، دقت دوخت و نوع جنس پرده و قیمت آن وجود دارد. هر چه کیفیت و ظرافت بافت پارچه حریر بالاتر باشد، طبیعتا با قیمت بیشتری به فروش می­رسد.

در حالت کلی قیمت پرده آماده حریر شاین، بر اساس متراژ پنل، کیفیت پارچه، میزان ثبات رنگ و… تعیین می‌شود. برای کسب اطلاعات دقیق­تر در مورد قیمت دقیق پرده، با ما تماس بگیرید.

خرید پرده حریر شاین از ترابیان

فروشگاه آنلاین ترابیان،تولید کننده انواع پرده آماده با مجموعه‌ای از پرده‌های حریر و انتخابات متنوع رنگی، خرید را برای شما تبدیل به یک تجربه ساده و لذت‌بخش کرده است. در فروشگاه ما می‌توانید رنگ دلخواه، اندازه‌های مختلف (ارتفاع، طول و عرض) و نوع دوخت (پانچ یا پلیسه) پرده را انتخاب کنید و سپس سفارش خود را به ثبت برسانید. فروشگاه ترابیان با ارائه خدمات مشاوره رایگان، به شما کمک می‌کند تا انتخابی مناسب داشته باشید و بهترین گزینه را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. اگر برای خرید اینترنتی به دنبال مشاور هستید تا بتوانید بهترین پرده را مطابق دکور منزل و سلیقه خود تهیه کنید اصلا نگران نباشید. کارشناسان ما آماده هستند تا بهترین راهنمایی را در این زمینه به شما ارائه کنند.