در حال نمایش 22 نتیجه

نمایش 50 20

کسانی که به زیبایی‌های بصری منزل خود توجه خاصی نشان می‌دهند مدام در‌حال تلاش هستند تا وسایلی انتخاب کنند تا به زیبایی و طرح دکوراسیون زیباتر و بیشترمحیط پیرامون خود بیفزایند. اغلب این یک مورد طبیعی به نظر می رسد که چنین افرادی در انتخاب دکوراسیون منزلشان نیز از حساسیت بیشتری نسبت به دیگران برخوردار باشند. این افراد تمایل دارند تمام المان‌ها را به بهترین نحوه در کنار یکدیگر بچینند و فضای زیبا و دلخواه خود را داشته باشند. پرده آماده حریر ساده، یکی از‌‌المان‌های اصلی و‌مهم دکوراسیون منزل است. پرده آماده حریرساده درمیان دسته بندی های پرده آماده حریر گزینه‌ای بسیارمناسبی برای جلوه دادن به محیط پیرامون است که افراد در‌انتخاب آن ازآزادی عمل زیادی برخوردارهستند. درادامه این مطلب همراه ما باشید تا توجه شما کاربران عزیز را به دیدن شیکترین و جدیدترین مدل پرده های آماده حریر ساده، پرده سرای ترابیان جلب کنیم.

پرده آماده حریر ساده

پرده آماده حریرساده چیست ؟

 پرده حریر آماده با طرحی ساده برای هر نوع سبک، رنگ و سلیقه‌ای می‌تواند مناسب باشد این نوع پرده حریر را تنها کافیست که شما با اجزا و سایر وسایل منزل و مبلمان ست کنید. البته به یاد‌‌ داشته باشید که پرده را می توان برای اتاق خواب، پذیرایی و نشیمن و آشپزخانه مورد استفاده قرار داد. در اینجا چند مدل از انواع مدل‌ پرده های آماده حریر را به شما کاربران عزیز ارائه می‌دهیم.

انواع پرده آماده حریرساده

اگر تمایل به استفاده و خرید پرده های آماده حریرساده دارید باید بیان کنیم که این نوع پرده های حریر را اغلب بدون طرح و نقش و درساده ترین نوع ممکن تولید و سپس می‌دوزند این پرده ها مناسب افراد ساده پسند می باشد.این پرده های آماده را می توانید پانچ شده یا به صورت ساده بدوزید.

  •  پرده آماده حریر شیشه ای

پرده آماده حریر شیشه ای نیز یکی دیگر از پرده های آماده حریرمی باشد که با مکمل تزئینی و یا لایه دوم مورد استفاده  قرار می‌گیرد. در صورتی که تمایل به استفاده از این نوع و جنس پرده دارید برای محافظت از سایر وسایل منزل بهتر آن است که ابتدا یک پارچه استری بدوزید و در زیر این پرده مورد استفاده قرار دهید. این‌گونه می‌توانید از پرده آماده حریر در برابر نورخورشید در طول روزمحافظت کنید. چنانچه تمایل داشتید بدون آستری از پرده حریراستفاده کنید پیشنهاد می کنیم از شیشه های دودی برای درب و و پنجره های منزل خود استفاده کنید.

  • پرده آماده حریر ضخیم

پرده آماده حریرضخیم نسبت به پرده حریرشیشه ای گزینه مناسب تری برای استفاده خواهد بود. چنانچه برای پنجره خود‌‌تمایل دارید تنها ازیک پرده حریر استفاده کنید پرده آماده حریرضخیم را مدنظر قراردهید و همین پرده را تهیه کنید. این پرده حریردر برابر نور خورشید کمتر آسیب میبیند و از فرش ، مبلمان و اثاثیه منزل شما در برابر نورخورشید محافظت می کند.

  • پرده آماده حریر طرح دار یا دکوراتیو

چنانچه تمایل دارید ازاین‌نوع پرده ها استفاده کنید باید آگاه باشید که از این پرده های حریر دکوراتیو و طرح دار اغلب اوقات برای پنجره های کوچک مانند پنجره های اتاق خواب و آشپزخانه استفاده می کنند. این پرده های آماده در طرح ها و مدل هایی خاص در بازار وجود دارند می توانید در طرح های متنوعی سفارش دهید اما توصیه می کنیم این نوع پرده ها را پانچ شده بدوزید زیرا پرده پانچ شده راحت مورد استفاده قرارمی گیرند. طراحان دکوراسیون این مدل پرده های دکوراتیو حریری را توصیه می کنند زیرا شما می توانید این نوع پرده ها‌ را با سایر وسایل منزل مانند مبلمان‌، فرش ها‌، موکت ها، کوسن ها، رانرها، آباژورها و پاف ها ست کنید و درکنار آن از یک رنگ و طرح پارچه در تولید همه این پرده ها استفاده کنید.

خرید پرده آماده حریر ساده

چنانچه قصد خرید و یا تعویض پرده منزل خود را دارید بهتر است قبل تعویض یا خرید پرده جدید ابتدا از قیمت و هزینه نصب و دوخت پرده اطلاع پیدا کنید. تمام کسانی که می‌خواهند خرید کنند اغلب به‌دنبال قیمت مناسب و کمتری می باشند اما دراین بین به یاد داشته باشید که کیفیت و نوع جنس‌‌پرده را بسنجید.

قیمت پرده آماده حریر‌ساده بستگی به نوع پرده حریرو کیفیت و بافت ونوع دوخت پرده دارد اغلب اوقات پرده های پانچ شده قیمت کمتری نسبت به سایر پرده ها دارند.پرده‌های آماده حریری ساده به نسبت دیگر پرده‌های حریر از قیمت کمتری برخوردارند. اما اگر هم قیمت پرده و هم کیفیت و جنس پارچه نکته مهم برای شما هست ما پرده سرای ترابیان را به شما معرفی می‌کنیم. پرده های خود را می‌توانید با کیفیت و قیمت مناسب از پرده سرای تهیه کنید.

پرده آماده حریر ساده کتان نباتی

قیمت پرده پانچی حریر ساده‌

قیمت پرده آماده حریرساده نسبت به سایرپرده ها کمتر است. این پرده با قیمت متری150000هزارتومان شروع می‌شود البته این قیمت پرده ها بستگی به نوع دوخت حریر و جنس و رنگ پارچه دارد. پرده های پانچ شده قیمت کمتری نسبت به دیگر پرده ها دارند.لازم به ذکر است بیان کنیم که درکنار آن باید قیمت هزینه های دوخت پرده ، هزینه نصاب پرده را هم درنظر داشته باشید.

هزینه نصب پرده

هنگام خرید پرده آماده باید هزینه دوخت و نصب پرده را هم درنظر داشته باشید. به یاد داشته باشید یکی از مهم ترین عواملی و نکاتی که در قیمت نصب پرده تاثیر بسزایی دارد ابعاد و متراژی هست که نصاب باید پرده مورد نظر را درآن جا نصب کند. بنابراین نصاب ها برای درب‌ها و پنجره های بزرگ با متراژ بالاتر هزینه بیشتری را درنظر دارند. همچنین نوع دوخت پرده های آماده در این مورد تاثیر بسازی دارد.

تجهیزات لازم پرده‌

برای نصب پرده آماده نیاز به ریل ، سربند المپیک یا فرفورژه که باعث زیبایی بیشتر و هم چنین پایه دیواری و یا سقفی می باشید.

پرده آماده حریر ساده برای پذیرایی

اگر به دنبال اضافه کردن فاکتور جدید و مجلل پرده برای پذیرایی خود هستید بهتر است به سراغ پارچه های زیبا مانند حریر بروید. وقتی دکوراسیون داخلی منزل شما مطابق با میل شما انجام می شود شما احساس رضایت و خوشایندی درمنزل خود دارید. شما با نوع و جنس پارچه ای که برای پرده انتخاب می کنید فضای نشیمن منزل خود را زیباتر ، مجلل تر و درعین حال صمیمی ترمی کنید. پرده آماده پانچی برای پذیرایی واتاق نشیمن بسیار مهم است با انتخاب پرده حریرساده شما می توانید فضای نشیمن منزل خود را گرم تر و صمیمی تر نشان دهید.

نتیجه گیری

دراین بخش از پرده سرای ترابیان ما قیمت پرده آماده حریر ساده وخرید پرده آماده حریر ساده و تمام ملزومات و مواردی که نیاز بود را دراختیار شما کاربران عزیز قرار دادیم.