پرده آماده از جنس مخمل

پرده آماده مخمل از دیگر انواع پرده ها است که به مانند پارچه مخمل پوشش بسیار عالی دارد و دیگر نیاز به خرید زیرپرده نیست و می توانید با توجه به رنگ دکوراسیون خانه بهترین نمونه آن را تهیه نمایید.

پرده آماده مخمل ابر و بادی

پرده مخمل مقاومت خوبی دارد و می توانید تا سال ها از این پرده در خانه هایتان استفاده نمایید، این نوع پرده نه قدیمی می شود و نه خیلی زود کهنه می شود به همین خاطر تقاضا برای این نوع پرده هم زیاد است. پرده مخمل یکی از زیباترین و پر کاربردترین نوع پرده برای پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه است. پرده مخمل با تنوع بالا در طرح، رنگ و امکان چاپ تصویر دلخواه، مناسب تمامی سبک‌های دکوراسیون داخلی از جمله مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک می باشد.

انواع پرده آماده مخمل

پرده‌های آماده مخمل در انواع و رنگ­های مختلف ارائه می‌شوند. هر کدام دارای خصوصیات و طراحی‌های منحصر به فردی هستند. انواع پرده پانچی مخمل عبارتند از:

  1. پرده آماده مخمل کالیفرنیا:پرده مخمل کالیفرنیا با طراحی شیک و جذابشان، جلوه‌ لوکسی به فضا می‌بخشند.
  2. پرده آماده مخمل شانل:پرده های شانل مخمل با بافت نرم و لطیف خود، احساس دلنشینی از لطافت را به فضا اضافه می‌کنند.
  3. پرده آماده مخمل الیزه براق: پرده های آماده الیزه براق با جلوه‌ براق و درخشان خود، به فضا شما، جلوه مجلل و جذابیتی خاص می‌بخشند.
  4. پرده آماده مخمل کاسافینا: پرده پانچی کاسافینا مخمل با طراحی کلاسیک و خاص می­تواند دکوراسیون منزل شما را تغییر دهد.
  5. پرده آماده مخمل ابرو بادی: پرده مخمل ابر و بادی با بافتی سبک و ظریف، به فضاهای کلاسیک و لوکس زیبایی می‌بخشند.
  6. پرده آماده مخمل پتینه: پرده مخمل پتینه طرحی بسیار شیک و جذاب دارد که هم مناسب پذیرایی و هم اتاق خواب است. این طرح مناسب فضای اسپرت و شیک می­باشد.

پرده آماده مخمل شانل مشکی

خرید پرده آماده مخمل

در خرید پرده مخمل، ابتدا باید به جنس پارچه دقت کنید. برخی از پارچه‌ها، نوعی از پرده مخمل که از کیفیت بیشتری نیز برخوردار است، ظاهری یک‌دست دارند و دارای ۲ رویه مخمل هستند. عموما از پارچه‌های مخمل دو رویه، برای هال یا پذیرایی و اتاق میهمانان در دفاتر کار، استفاده می‌شود.

هنگام خرید پرده مخمل به چه نکاتی توجه کنیم ؟

جنس پرده مخمل: پرده آماده مخمل انواع مختلفی دارد که هر کدام با کیفیت های گوناگونی روانه بازار میشوند. هنگام خرید به نوع مخمل پرده آماده خود دقت کنید تا کیفیت لازم را داشته باشد.

با رنگ مبلمان منزلتان، مکمل باشد.

هزینه پرده مخمل: در هنگام خرید قیمت هارا مقایسه کنید و با توجه به کیفیت پرده هرکدام که به صرفه تر بود را خریداری نمایید.

طول عمر پرده مخمل: منظور اصلی از کیفیت پرده همان طول عمر بالا و دوام پرده است.

سبک بودن پرده مخمل: سبک بودن پارچه مخمل نشان از باکیفیت بودن آن است. پس هنگام خرید به وزن پارچه نیز دقت کنید.

پرده آماده مخمل پتینه زغالی پرده آماده مخمل پتینه نسکافه ای پرده آماده مخمل پتینه خاکی پرده آماده مخمل پتینه بنفش پرده آماده مخمل پتینه شیری

انتخاب نوع پرده

پرده های آماده مخمل انواع مختلفی دارد.

  • اولین نوع، مخمل ساده است که برای هر طراحی دکوراسیون مناسب است.
  • دومین، مخمل طرح دار است که بر اساس محیط و طرح دلخواه انتخاب میشود.
  • سومین، مخمل دوبل است که از دو لایه مخمل تشکیل شده که علاوه بر زیبایی منحصر به فرد عایق حرارتی مناسبی در فصل های سرد سال هستند.

پرده مخمل برای چه مکان‌ هایی مناسب است؟

استفاده از پرده آماده مخمل می ‌تواند برای فضاهای کلاسیک، مدرن، مینی‌مال و هر نوع طراحی داخلی مناسب باشد. به شرطی که با محیط و سایر وسایل محیط هماهنگ باشد. پرده‌های مخمل دارای شستشوی راحت هستند و  هیچ روش خاصی برای شست‌ و شوی آن‌ها نیاز نخواهد بود. ترکیب این نوع پرده در کنار پرده آماده حریر و یا کتان باعث جذاب‌ تر شدن پرده خواهد شد.

مراقبت از پرده‌های مخملی آماده

استفاده از ریسمان پرده

شستشو و نظافت حرفه ای

تعمیر و نگهداری منظم

اجتناب از چروک کردن پرده

مخمل نیاز به مراقبت بیشتری دارد

برای خرید پرده آماده مخمل در رنگ ها و طرح های مختلف شما عزیزان میتوانید از طریق فروشگاه ترابیان اقدام کنید تا از قیمت ها استثنایی با خبر شوید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *