خرید کوسن در تهران موضوعی است که در این مقاله می خواهیم راجب به آن صحبت کنیم. گاهی وقت ها پیدا کردن مکان مناسبی برای خرید لوازمی که نیاز داریم کمی سخت می شود. در این موارد شناخت بورس و مراکز خرید هر وسیله ای که به دنبال آن هستیم می تواند به ما کمک کند تا سریعتر نیاز خود را برطرف کنید.

به عنوان مثالک اگر خرید کوسن  مد نظر شما باشد، آشنایی با بورس خرید کوسن در تهران و خواندن مقالاتی که به طور مشخص به معرفی مراکز خرید معتبر در زمینه خرید کوسن مبل می پردازند می تواند به شما کمک کند تا فروشگاه مورد نظر خود را سریعتر پیدا کنید و نیاز خود را در این زمینه هر چه سریع تر برطرف سازید.

کوسن ها نه تنها نشستن بر روی مبلمان منزل را برای شما راحت تر می کنند، بلکه می توانند به عنوان یکی از اجزاء دکوراسیون منزل شما زیبایی و جلوه خاصی خانه شما بدهند.

اگر در تهران به دنبال خرید کوسن هستید، باید بگوییم مراکز خرید متعددی وجود دارند که می توانید از آنها دیدن کنید. در این مقاله، به معرفی 5 تا از بهترین مراکز خرید کوسن در تهران می پردازیم:

5 مرکز معتبر خرید کوسن در تهران

 

معرفی 5 مرکز خرید معتبر خرید کوسن در تهران

 

1-بازار بزرگ تهران:

 یکی از قدیمی ترین و بزرگترین بازارهای ایران، بازار بزرگ تهران است که در آن می توانید هر چیزی را که  میخواهید پیدا کنید، از جمله کوسن.

در بازار تهران، مغازه ها و پاساژهای متعددی وجود دارد که شما می توانید در آنها  انواع کوسن ها را در طرح ها، رنگ ها و جنس های مختلف پیدا کنید.

به عنوان مثال:

1-سراهای تاریخی مثل سرای بربری ها که در بخش مرکزی بازار واقع شده،

2- سرای حاج هاشم

3- خیابان 15 خرداد

4- خیابان ناصر خسرو

5- تیمچه حاج محمدرضا

6- تیمچه ملک التجار

از جمله مکان هایی در بازار بزرگ تهران هستند که با رفتن به آنها می توانید کوسن هایی در طرح و رنگهای مختلف را خریداری کنید.

2- فروشگاه ترابیان

فروشگاه پرده و کوسن ترابیان در خیابان مولوی تهران (خیابان مولوی ، ابتدای خیابان رئیس عبدالهی ، کوچه آزاد) که یکی از مراکز خرید شناخته شده در زمینه فروش کوسن و پرده است واقع شده. این فروشگاه با ارائه بهترین و کامل ترین خدمات در حوزه پرده های (مخمل،کتان،کتان نازک،اورسی و زبرا) و انواع کوسن های کتان، مخمل، پتینه و جیر مشغول به فعالیت می باشد . این مجموعه با 20 سال سابقه فعالیت در این زمینه تلاش می کند تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه کند.

 

3-مجتمع تجاری پالادیوم:

مجتمع تجاری پالادیوم یکی از مدرن ترین و لوکس ترین مراکز خرید تهران است . شما می توانید انواع برندهای معتبر کوسن را در پالادیوم پیدا کنید. البته در نظر داشته باشید که قیمت کوسن ها در این مجتمع تجاری به طور کلی بالاتر از بازار بزرگ تهران است.

4-خیابان جمهوری:

از دیگر خیابان های اصلب تهران می توان به خیابان جمهوری اشاره کرد که به بورس لوازم منزل و دکوری معروف است. در این خیابان، مغازه های متعددی وجود دارند که انواع کوسن ها را به فروش می رسانند.

5-بلوار اندرزگو:

شما می توانید در بلوار اندرزگو شعبه های بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای لوازم منزل مانند شهروند، ایران مال و کوروش را پیدا کنید که در کنار سایر محصولات، انواع کوسن را نیز به فروش می رسانند.

استفاده از فروشگاه های اینترنتی 

در چند سال اخیر، خرید اینترنتی به یکی از محبوب ترین روش های خرید تبدبل شده است. و اکثر فروشگاه ها با داشتن سرویس خرید اینترنتی باعث جذب مشتریان زیادی در سراسر کشور شده اند و حتی بعضی از آنها این امکان را دارند تا محصول مورد نظر مشتری خود را به کشورهای مختلفی در خارج از ایران ارسال کنند.

خرید اینترنتی در مورد انواع کوسن هم صدق می کند. فروشگاه ترابیان هم یکی از فروشگاه هایی است که امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

 

نکاتی که در هنگام خرید کوسن باید به آنها توجه کنید:

 

نکاتی که در خرید کوسن در تهران باید به آنها توجه کنید.

 

1-سبک دکوراسیون منزل خود:

کوسن ها باید با سبک دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشند. به عنوان مثال، اگر دکوراسیون منزل شما کلاسیک است، باید کوسن هایی با طرح های کلاسیک انتخاب کنید و اگر منزل شما سبک اسپرت دارد شما می توانید از کوسن های کتان یا کوسن هایی با پارچه های اسپرت تر برای کار خود استفاده کنید. استفاده از مجله های دکوراسیون منزل هم می تواند ایده های جالبی برای طراحی مبلمان و کوسن به شما بدهد.

2-رنگ مبلمان شما:

بهتر است کوسن ها با با رنگ مبلمان شما نیز هماهنگ باشند. به عنوان مثال، اگر مبلمان شما به رنگ روشن است، می توانید از کوسن هایی با رنگ های تیره تر استفاده کنید تا این تضاد رنگی جلوه زیباتری به دکوراسیون شما بدهد.

 

3-اندازه مبل شما:

کوسن ها باید با اندازه مبلمان شما تناسب داشته باشند. کوسن های خیلی کوچک برای مبل های بزرگ مناسب نیستند و کوسن های خیلی بزرگ برای مبل های کوچک مناسب نیستند.

 

4-جنس کوسن:

کوسن ها در جنس های مختلفی مانند مخمل، کتان، چرم و جین تولید می شوند. جنسی را انتخاب کنید که با سلیقه و نیاز شما مطابقت داشته باشد.

 

5-بودجه شما:

کوسن ها  بسته به جایی که از آنجا خرید خود را انجام می دهید، برند و کیفیتی  که مد نظر شماست قیمت های مختلفی دارند.

قیمت آنها می تواند از چند هزار تومان تا چند صد هزار تومان متغیر باشد. قبل از خرید، بودجه خود را تعیین کنید و به دنبال کوسن هایی باشید که در محدوده قیمتی شما باشند.

هزینه خرید کوسن در تهران به چه عواملی بستگی دارد؟

1-برند:

اگر تمایل دارید از برندهای معتبر کوسن های خود را بخرید باید به این نکته توجه کنید که هزینه بیشتری هم باید پرداخت کنید.

 

2-جنس:

کوسن هایی که از جنس های گران قیمت مانند ابریشم یا چرم ساخته شده اند، به طور کلی گران تر از کوسن هایی هستند که از جنس های ارزان قیمت مانند پلی استر یا نایلون ساخته شده اند.

 

3-طرح:

کوسن هایی که طرح های پیچیده یا خاصی دارند،یا کار دستی روی آنها انجام شده به طور کلی گران تر از کوسن هایی هستند که طرح های ساده دارند.

 

4-اندازه:

کوسن های بزرگتر به طور کلی گران تر از کوسن های کوچکتر هستند.

 

5-محل خرید:

شما در مکان های مختلفی در تهران مانند بازار، فروشگاه های زنجیره ای لوازم منزل و فروشگاه های اینترنتی می توانید کوسن های مورد نظر خود را خریداری کنید. قیمت کوسن ها در این مکان ها می تواند متفاوت باشد.

 

نتیجه گیری

برای خرید کوسن در تهران مکان های مختلفی وجود دارد که ما در این مقاله چند مکان معتبر برای خرید کوسن را به شما معرفی کردیم. بهتر است برای خرید کوسن  در تهران از فروشگاه های معتیری مثل فروشگاه پرده و کوسن ترابیان که هم امکان خرید حضوری و هم امکان ارسال اینترنتی را دارند استفاده کنید.

کوسن های ساده تک رنگ (50 در 50) مخمل به دلیل تنوع رنگی بالا و سایز مناسب برای هر مبلمان و دکوراسیونی مناسب هستند. شما با خرید این کوسن های مخمل می توانید زیبایی و جذابیت بی نظیری را در دکوراسیون منزل خود تجربه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *