راهنمای خرید انواع کوسن مخمل،جیر،کتان، پتینه موضوعی است که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم. در این مقاله به معرفی کوسن های جیر، کتان، مخمل و پتینه و کاربرد هرکدام، نحوه انتخاب انواع کوسن،نگهداری و در نهایت به معرفی فروشگاهی معتبر برای خرید انواع کوسن های مخمل،جیر، کتان و پتینه می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

کوسن ها می توانند جلوه ای زیبا به منزل شما ببخشند به شرطی که در مورد انواع کوسن و نحوه کاربردشان برای هر نوع دکوراسیون منزل اطلاعات کافی را داشته باشید. ما در این مقاله به طور اختصاصی به بررسی کوسن های جیر، کتان، مخمل و پتینه می پردازیم.

 

انواع کوسن ها:

 

1-کوسن جیر (suede cushion)

 

خرید انواع کوسن مخمل،جیر،کتان، پتینه )

 

کوسن های جیر؛ با ظاهری شیک و مدرن، از چرم مصنوعی تهیه می شوند. آنها می توانند حس گرما و صمیمیت را در فضای منزل شما ایجاد کنند. کوسن های جیر در رنگ های متنوع موجود هستند و به راحتی با سایر اجزای دکوراسیون ست می شوند.

به عنوان مثال شما با انواع مبلمان مدرن، کلاسیک و راحتی می توانید این نوع کوسن ها را ست کنید.

2-کوسن کتان (linen cushion):

کوسن های کتان با الیاف طبیعی خود، خنک و لطیف هستند. این کوسن ها برای فصل گرما و تابستان انتخاب بسیار مناسبی هستند.

آنها در طرح ها و رنگ های متنوع عرضه می شوند و به دلیل تنوع بالا، به راحتی با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ می شوند.به عنوان مثال شما می توانید از این نوع کوسن ها برای انواع فضاهای مدرن، روستیک و کلاسیک بنا به سلیقه خودتان استفاده کنید.

 

 

کوسن کتان (Linen cushion)

3-کوسن مخمل (velvet cushion):

کوسن های مخمل ظاهری مجلل و با شکوه دارند و برای فضاهای رسمی مناسب هستند و جلوه ای شیک و چشمگیر به مبلمان و فضای منزل شما می دهند. همچنین می توانید از این نوع کوسن ها برای انواع مبلمان کلاسیک، مدرن و راحتی بنا به سلیقه خود استفاده کنید.

 

کوسن مخمل (velvet cushion )

 

4-کوسن پتینه:

کوسن های پتینه با توجه به نقش و نگار کهنه نمایی که دارند و حال و هوای نوستالژیک و قدیمی که ایجاد می کنند برای فضاهای سنتی و کلاسیک مناسب هستند. این کوسن ها می توانند حال و هوای قدیمی به منزل شما ببخشند.

 

 

کوسن پتینه (patina cushion )

 

 

کوسن مخمل، جیر، کتان یا پتینه؟

 

سوالاتی درباره خرید کوسن

 

هر کدام از این انتخاب ها به عوامل مختلفی که در زیر به بررسی آنها می پردازیم بستگی دارد:

 

1-سبک دکوراسیون:

سبک دکوراسیون منزل شما اولین قدم در انتخاب کوسن توسط شماست. کوسن ها باید با سایر اجزای دکوراسیون مانند مبلمان، پرده ها و فرش ها همخوانی داشته باشند.

2-رنگ:

رنگ کوسن ها را با توجه به رنگ غالب در دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. از رنگ های متضاد برای ایجاد کنتراست و یا از رنگ های مشابه برای ایجاد هماهنگی بیشتر استفاده کنید.

3-طرح:

با توجه به سلیقه خود و فضایی که می خواهید در آن از آنها استفاده کنید رنگ کوسن هایتان را انتخاب کنید. برای مثال، کوسن های طرحدار برای فضاهای شاد، پرنشاط و یا فضاهای قدیمی و نوستالژی و کوسن های ساده برای فضاهای رسمی و مجلل مناسب هستند.

4-اندازه:

اندازه مبلمان شما تعیین کننده اندازه کوسن های شماست. کوسن ها را متناسب با مبلمان خود انتخاب کنید. کوسن های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک می توانند نامتناسب به نظر برسند.

5-مواد:

با توجه به فصل و سلیقه خود می توانید جنس کوسن هایتان را انتخاب کنید. کوسن های نخی و کتان برای فصل گرما و کوسن های مخمل و پشمی برای فصل سرما مناسب هستند.

 

نگهداری کوسن ها:

 

نحوه نگهداری از کوسن ها

 

1-گردگیری منظم:

به طور مرتب کوسن ها را با جاروبرقی یا دستمال مرطوب گردگیری کنید تا از تجمع گرد و غبار و آلودگی بر روی آنها جلوگیری شود.

 

2-لکه زدایی سریع:

اگر بر روی کوسن شما لکه ای ایحاد شد، سعی کنید هر چه سریعتر آن را پاک کنید.لکه های تازه را به راحتی می توان با یک پارچه مرطوب و شوینده ملایم پاک کرد.

 

3-محافظت در برابر نور خورشید:

نور خورشید می تواند باعث رنگ پریدگی و فرسودگی کوسن های شما شود. آنها را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

 

4-نگهداری در مکان مناسب:

زمانیکه از کوسن هایتان استفاده نمی کنید آنها را در مکانی خشک و خنک نگهداری کنید.

 

فروشگاه پرده ترابیان:

فروشگاه پرده ترابیان با سابقه ی درخشان در زمینه ی فروش انواع پرده و کوسن، افتخار دارد که طیف گسترده ای از انواع کوسن مخمل،جیر،کتان، پتینه را در طرح ها و رنگ های متنوع به مشتریان خود ارائه دهد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه پرده ترابیان، در بخش کوسن ها انواع کوسن های مخمل،جیر،کتان و پتینه را همراه با تنوع رنگ و قیمت مشاهده کنید.

شما می توانید به صورت آنلاین و یا مراجعه به شعب حضوری این فروشگاه، از جدیدترین انواع مدل های کوسن مخمل،جیر،کتان و پتینه دیدن کنید و کوسن های مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *